Підтримка клієнтів

Є питання? Потрібні поради щодо зростання в cоц.мережах? Наша команда підтримки готова допомогти! Надішліть запит або почніть чат прямо на цій сторінці.

Надіслати запит

White heart outline White heart White heart White heart outline White heart outline

Актуальний статус

Нижче можна переглянути поточний статус наших послуг. Ця сторінка оновлюється автоматично при будь-яких змінах.

Підтримка

Наш поточний час відповіді близько 4 годин. 99% запитів отримують відповідь протягом 24 годин.

Послуги

Функціонують правильно та надаються в звичайному режимі.

Читайте наш FAQ

Ми зібрали ваші найпоширеніші запитання нижче. Якщо вам все ще потрібна допомога, подайте запит нижче або скористайтеся живим чатом на цій сторінці (з'являється, коли ми онлайн).

Чому я не можу зробити замовлення для приватного облікового запису?

Arrow icon

Ваш обліковий запис має бути відкритим для під час покупки будь-якої з наших послуг, інакше виконання не розпочнеться.

Причиною цієї технічної обмеженості є те, що неможливо переглядати публікації користувача, який має приватний обліковий запис, якщо ви не підписані на нього. Це унеможливлює виконання послуг.

Щодо підписників, приватні облікові записи мають схвалювати всі запити на підписку, що робить неможливим відстеження прогресу нашого виконання. Тому ви повинні мати відкритий обліковий запис, навіть якщо ви купуєте підписників

Я підписаний на автоматичні послуги, але мої старі публікації не отримали взаємодію?

Arrow icon

Це правильна поведінка. Автоматичні лайки та перегляди доставляються тільки на нові завантаження. Ідея полягає в тому, щоб надати вашим новим публікаціям миттєву взаємодію.

Будь-які завантаження, які були опубліковані на вашому обліковому записі до підписки, не отримають взаємодії. Якщо ви хочете отримати взаємодію на ваших старих публікаціях, ви можете придбати стандартні лайки

Як я можу скасувати свою автоматичну підписку?

Arrow icon

Вам не потрібно звертатися до нас для скасування підписки. Це можна легко зробити на вашій панелі керування. Відкрийте налаштування для підписки, яку ви хочете скасувати, потім прокрутіть вниз. Ви знайдете розділ, який дозволяє скасувати підписку одним кліком.

Як оплачувати ваші послуги?

Arrow icon

Ви можете оплатити за допомогою будь-якої основної дебетової або кредитної картки, випущеної VISA, Mastercard. Ви також можете здійснити оплату за допомогою Apple Pay та Google pay на сумісних пристроях.

Зв'яжіться з нами

Надішліть запит, і ми відповімо вам якнайшвидше. Ви також можете зв'язатися з нами, відповівши на будь-який з наших електронних листів. Додайте ID замовлення, якщо питання стосовно конкретного замовлення.

uplink.help@gmail.com
defer>